4 Nisan 2013 Perşembe

Zincir Saç Örgüsü Tekniği (1.anlatım)


Örneğe 19 ilmek başlıyoruz sağ sol kenarlarda 5′er ilmek haraşo örülüyor ortada kalan 9 ilmek düz örgü. 10 sıra ördükten sonra 8 ilmek örüp ayırıyoruz ortada kalan 3 ilmeği sağ ve solda ayırdığımız ilmeklerden bağımsız olarak 9 sıra örüyoruz.

Ortada 9 sıra ördüğümüz 3 ilmeği ön tarafa alıyoruz. Şimdi sağ ve soldaki ilmeklerden çaprazlama yapacağız.
Zincir Saç Örgüsü Tekniği (1.anlatım)
Zincir Saç Örgüsü Tekniği (1.anlatım)

Sağ taraftan 3 ilmek sol şişe, sol taraftan 3 ilmek sağ şişe alıp ortada ayırdığımız 3 ilmeğide sağ şişe alıp örgümüze devam ediyoruz. Aşamaları fotoğrafladım umarım anlaşılır olmuştur. Burada zincir görünümünü veren ortada ördüğümüz 3 ilmeklik kısmın çaprazlamanın ortasına geliyor olması.
Zincir Saç Örgüsü Tekniği (1.anlatım)
Zincir Saç Örgüsü Tekniği (1.anlatım)

Zincir Saç Örgüsü Tekniği (1.anlatım)
Zincir Saç Örgüsü Tekniği (1.anlatım)

Zincir Saç Örgüsü Tekniği (1.anlatım)
Zincir Saç Örgüsü Tekniği (1.anlatım)

Sonraki sıraları gene aynı şekilde örmeye devam ediyoruz. Çaprazlamalar 10 sırada bir yapılınca zincir örgü meydana geliyor. İlk başta zincire benzemeyebilir 2. sıra zinciride yaptıktan sonra iyice ortaya çıkıyor model. Derya Baykal ın programında gördüğüm ve uyguladım bana değişik geldi. Şapka kenarlarına kazaklara hırkalara bir çok yere adapte edebiliriz.
Zincir Saç Örgüsü Tekniği (1.anlatım)
Zincir Saç Örgüsü Tekniği (1.anlatım)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder